torsdag 31 januari 2008

Akvarellfärger och fler hÄnglar

Förra veckan när jag var inne på CO så köpte jag akvarellfärger för jag läste någonstans att de är bra att använda när man ska stämpla med foamstamps. Men igår testade jag att färglägga stämpelmotiv med dem, så kul det var! Jag har aldrig någonsin målat med akvarellfärger förut så det var bara att prova sig fram.
Igår passade jag oxå på att montera alla nya stämplar, men tyvärr var mitt akrylblock för litet för en del av de nya så jag provstämplade bara ett par stycken. Får kanske ta en tur till pysselaffären i em och inhandla ett akrylblock (som om det bara blir det..).

Som så många andra så kunde jag inte låta bli att beställa ett par stämplar till från hÄnglarsidan, John Blund är ju bara såå söt och draken har jag kollat in länge så nu är de två på väg hem till mig :D

Inga kommentarer: