söndag 9 mars 2008

Städat

Igår och idag har jag städat och sorterat saker på mig pysselbord, så nu kan jag kanske snart börja pyssla igen :D En bokstavstavla till sonen är på g, jag hittade ju bra chipboard thickers på Syfestivalen som jag tänker använda. Frågan är bara hur jag ska färglägga dem och i vilken/vilka färger? Men det är trevliga bekymmer att fundera på sånt :)

Den här månaden är jag med i något som kallas min hemliga vän (mhv) på forumet. Detta innebär att alla som vill anmäler att de vill vara med, sen skickar man pysselpaket till den hemliga vän man fått tilldelad. En del skickar ett paket och andra skickar många, det viktiga är att det inte avslöjas vem som är den hemliga vännen. Spännande och kul att vara med tycker jag!

Dessutom är jag med i en födelsedagspresentswapp, dvs man skickar paket till den som fyller den här månaden. Jag har presenten klar här hemma men har inte skickat än. Och nästa månad är det ju min tur :D

Inga kommentarer: