fredag 11 september 2009

Dags för en uppdatering

Även om det är väldigt tyst här så blir det lite pysslat här hemma, nu blir det en uppdatering av vårens och sommarens pyssel.. :)

Först kortet till utmaningen på forumet, gick ju inte så bra i den så det var sista gången jag tävlade med ett kort. (vet inte varför den hamnar på fel ledd när den är rätt i bildprogrammet..)


Sedan har jag gjort två bröllopskort:




Ett grattiskort till svärmor


Doptavla (med första försöket till distressruta, fast gjord med Fluid chalks) och kort



Och till sist mitt första beställningskort, till en 40-åring som välkomnas i tantgänget ;)

2 kommentarer:

Elina sa...

Ditt marina kort tycker jag jättemycket om och doptavlan är så fin så fin! Snyggt med bokstäverna på kanten.

Camillis sa...

Tack Elin! Det behövdes något på kanten på tavlan och då kom jag på att jag hade den där stämpeln :)